Klubbmesterskap – Jeløya Rundt 2019

En fantastisk seilsesong går mot slutten og vi ønsker å avslutte den med et uformelt klubbmesterskap for tur og hav lørdag 28 og søndag 29 september hvor det sosiale står i fokus.   Vi legger opp til en seilas Jeløya rundt med sosialt samvær lørdag kveld i klubbhuset i Søly, og en retur seilas fra kanalen til Søly søndag formiddag.

Utgangspunktet for seilasene vil være NOR-rating, men uten krav om gyldig målebrev.  Vi vil i utgangspunktet dele inn i Tur klasse(r) uten spinnaker og NOR-rating klasse(r) hvor det seiles med spinnaker klassene starter «samtidig» etter Gunder metoden, antall klasser og inndeling i klasser avhenger av antall deltaker.  Vi planlegger informasjons / skippermøte kl 13:00 på lørdag med gjennomgang av start rekkefølge, samt eventuelle endringer til banen dersom vinden tilsier at det kan behøves. Mer detaljerte seilingsbestemelser sendes ut i løpet av neste uke. Første  start kl 13:45, med en maksimal tid på 4 timer slik at vi er sikre på at vi er klare for en samling på klubbhuset i Søly fra kl 19:00.

På klubbhuset vil det bli servert middag, med påfølgende sosialt samvær.  Tre Fenders stiller opp og sørger for god musikk.  Kostnad for middag vil bli kr 200 per person, påmelding til middag gjøres via Manag2Sail.

For informasjon kontakt;

Ståle Nerland:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 977 79 599

Øyvind Knudsen:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 90 88 35 10

Påmelding via Manage2Sail (foretrukket)

Alternativt vi via e-mail:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Skipper / ansvarlig:

Påmelding for Serie / dag:

Seilnummer:

Båtnavn:

Båt type:

Har Norrating målebrev:

Skal alternative rating brukes?;* shorthand / uten spinakker

Startkontingent kr 100 per båt og middag kr 200 per person betales i mang2sail portalen eller alternativt på VIPPS til Moss Seilforening (#116701), merk betaling «72 Navigare».

Du er her: Tur&Hav sesongen T&H aktivitet Klubbmesterskap – Jeløya Rundt 2019