T&H Navigare Cup

T&H Navigare Cup 2018

Navigare Cup 2018  -  Resultatliste

Det er endelig tid for en ny seilsessong, og vi starter opp med informasjonsmøte for NavigareCup 2018 Tirsdag 8. mai kl 19:00 på klubbhuset i Søly.
Formatet for NavigareCup vil hovedsakelig være som tidligere, hvor hovedfokus er å komme seg ut på vannet for noen timer. Første dag med seiling er 15. mai, deretter hver tirsdag frem til og med 19. juni før sommerferien.

Påmelding sendes på e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. se seilingsbestemmelser for detaljer som ønskes, for utregning av handikapp bruker vi i år som tidligere NOR-rating systemet. Handikapp tallene oppdateres i dette systemet hvert år og ser at det i år er en del endringer på rating i forhold til i fjor (ny beregningsmodell «VPP» for båtens fart gjør at de fleste båter får annen rating). Dersom en ikke har NOR rating målebrev ta kontakt slik at vi kan finne en løsning, vi ønsker ikke at mangle på målebrev skal være grunn til ikke å stille opp.

Øyvind Knudsen
Mobil: 90 88 35 10
e-mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Seilingsbestemmelser for Navigare Cup 2018 (pdf)

Terminliste Navigare Cup 2018:

8.  mai Infomøte / kort om regler
15. mai Navigare Cup
22. mai Navigare Cup
29. mai Navigare Cup
  5. juni Navigare Cup
12. juni Navigare Cup
19. juni Navigare Cup

Sommerferie

14. august Navigare Cup
21. august Navigare Cup
28. august Navigare Cup
  4. sept     Navigare Cup
11. sept.    Navigare Cup
18. sept.    Navigare Cup
25. sept.    Navigare Cup- Reserve dato

Klubbmesterskap; format og dato ikke avklart, egen innbydelse og delingsbestemmelse vil bli utgitt.

Du er her: Tur&Hav sesongen T&H Navigare Cup T&H Navigare Cup 2018