Sommerseilskolen 2021 - Gratis

Moss Seilforening arrangerer igjen sommerseilskole med gøy og moro på vannet. Svømmedyktige barn og unge ønskes velkommen til lek, vannsport og seiling på Søly. Seilingen foregår primært med foreningens Optimist- og RS Feva-joller. Det blir bading, rib-kjøring, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling! Én av dagene seiler vi til Revlingen for bading og grilling.

Årets sommerseilskole i regi av Moss seilforening blir i år arrangert i uke 25,26,31 og 32.

Sommerseilskolen 2020

Seilopplæring og morro for barn i sommerferien hos Moss Seilforening

Vi arrangerer sommerseilskolen i år også og utvider tilbudet med ytterligere én uke. Svømmedyktige barn og unge i alderen ca 7-14 år ønskes velkommen til lek, vannsport og seiling på Moss Seilforenings sommerseilskole. Seilingen foregår primært med foreningens Optimist- og RS Feva-joller. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling! Én av dagene seiler vi til Revlingen for bading og grilling.

Sommerseilskolen 2018

Sommeren 2018 arrangerer Moss Seilforening den tradisjonelle Seilskolen med nybegynneropplæring og "sommermoro" på Søly, og ønsker svømmedyktige barn og unge velkommen til lek, vannsport og seiling under sommerens seilskole. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling!

Sommerseilskolen 2017

Seilskolen 2017

Påmelding: https://www.sailracesystem.no/regatta?regatta=2675

Sommeren 2017 arrangerer Moss Seilforening den tradisjonelle Seilskolen med nybegynneropplæring og "sommermoro" på Søly, og ønsker svømmedyktige barn og unge velkommen til lek, vannsport og seiling under sommerens seilskole. Det blir bading, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling!

Du er her: Joller sesongen Seilskolen - Sommerskolen