Sommerseilskolen 2021 - Gratis

Moss Seilforening arrangerer igjen sommerseilskole med gøy og moro på vannet. Svømmedyktige barn og unge ønskes velkommen til lek, vannsport og seiling på Søly. Seilingen foregår primært med foreningens Optimist- og RS Feva-joller. Det blir bading, rib-kjøring, grilling, lek på land og selvfølgelig masse seiling! Én av dagene seiler vi til Revlingen for bading og grilling.

Vi vil gjøre tilpasninger under årets sommerseilskole basert på retningslinjer fra Helsedirektoratet, Norges Seilforbund og erfaringer fra seiltreninger gjennom vårsesongen. Blant annet er det foreløpig usikkert om vi kan tilby seiling med Feva (2-mannsjolle).

Det er ikke noe krav om seilerfaring fra tidligere, men barna må kunne svømme og flytevest er obligatorisk når vi er ved sjøen. Vi har dyktige og erfarne seiltrenere som skal ta vare på hver og en. Detaljert informasjon sendes ut til alle påmeldte ca en uke før seilskolen starter.

Gratis!

I år sponser Moss kommune oss og seilskolen er derfor gratis for alle! Gjelder bare for i år.

Sommerseilskolen gjennomføres i disse ukene:

- Uke 25 (21-25.06.2021)

- Uke 26 (28.06-02.07.2021)

- Uke 31 (02-06.08.2021)

- Uke 32 (09-13.08.2021)

Påmelding gjøres her: Sommerseilskolen 2021 - Gratis (deltager.no)

Du er her: Joller sesongen Seilskolen - Sommerskolen Sommerseilskolen 2021 - Gratis