Klubbmesterskap – Tur og Hav 2021

Klubbmesterskap – Tur og Hav 2021 18. – 19. September 2021

Årets klubbmesterskap for Tur og Hav seiles helgen 18 og 19 september.  Vi legger opp til en seilas per dag, med varighet ca 4 timer, samt en sosial samling i klubbhuset lørdags kveld, 3-Fenders stiller opp og sørger for musikk.  Vi seiler på faste merker og løpene legges basert på daværende vind og værforhold.

Utgangspunktet for seilasene vil være NOR-rating, for båter uten målebrev tilordner regattakomiteen en rating.  Vi vil i utgangspunktet dele inn i 2 klasser avhengig av antall påmeldte.  Klasse inndeling gjøres ut fra båt størrelse og eller seilføring av regattakomiteen.  Selv om det deles i flere klasser starter alle «samtidig» etter Gunder metoden.  Vi planlegger informasjons / skippermøte kl 13:00 på lørdag med gjennomgang av banevalg og utdeling av startlister. Seilingsbestemmelser vil bli lagt ut på M2S innen 15/9. Første  start kl 13:45, med en maksimal tid på 4 timer slik at vi er sikre på at vi er klare for en samling på klubbhuset i Søly fra kl 19:00.

Påmelding til regatta gjøres via manage2sail.

På klubbhuset vil det bli servert middag, musikk av 3-fenders.  Kostnad for middag er estimert til kr 250 per person, vi ber om at påmelding sendes til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. innen onsdag 15/9 slik at vi kan bestille mat. Betaling gjøres via Vipps på lørdag. For det sosiale arrangementet vil vi selvsagt følge gjeldene korona regler, for at flest mulig skal kunne delta på den sosiale sammenkomsten tar vi utgangspunkt i at de som deltar har gyldig korona sertifikat.

For informasjon kontakt;

Øyvind Knudsen:  Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 90 88 35 10

Arild Andresen: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 926 47 770

Hilsen