Navigare Cup 2020

Det er det tid for en ny og kanskje noe spesiell seilsesong. Vi starter opp med Navigare Cup tirsdag den 12 mai med noen begrensninger grunnet Korona situasjonen – se nedenfor Norges Seilforbunds Korona anbefalinger. Rent praktisk for kjølbåt vil begrensningene påvirke hvem og antall som kan være på båten. For de som bor sammen er det ingen begrensinger, men andre må holde 2 meters avstand. Sistnevnte regel kan gjøre det litt vanskelig å seile med fullt mannskap. Vi anbefaler derfor familie eller shorthandseiling frem til eventuelle nye retningslinjer kommer på plass.

Navigare Cup 2019

Det er endelig tid for en ny seilsessong, og vi starter opp med NavigareCup 2019 tirsdag den 14 mai. Totalt planlegger vi 12 seilaser, 6 før og 6 etter sommerferien.  Vi ønsker tidligere deltakere og speiselt nye velkommen til en fin seilsessong. Vi håper på mange runder med god vind og shortsføre også i år.  Været så langt i våres tenderer i den retning?☀️

Navigare Cup 2018  -  Resultatliste

Det er endelig tid for en ny seilsessong, og vi starter opp med informasjonsmøte for NavigareCup 2018 Tirsdag 8. mai kl 19:00 på klubbhuset i Søly.
Formatet for NavigareCup vil hovedsakelig være som tidligere, hvor hovedfokus er å komme seg ut på vannet for noen timer. Første dag med seiling er 15. mai, deretter hver tirsdag frem til og med 19. juni før sommerferien.

Du er her: Tur&Hav sesongen T&H Navigare Cup